Nyt mæglersamarbejde

Det nye mæglersamarbejde er til fordel for Min Bolighandels kunder. Det er det, fordi WeBrick tilbyder billig målrettet digital markedsføring. Den gør det lettere for mæglerne at levere rådgivning til boligsælger og boilgkøber. Der er tale om et udvidet samarbejde på flere områder.

Der er to primære samarbejdsområder. Det ene er markedsføring af de 21 mæglerbutikkers boliger til salg på WeBrick’s boligsøgeside. Det andet er målrettet digital markedsføring for den enkelte bolig.

Et område, WeBrick har specialiseret sig i til lave priser med høje succesrater til følge. Typisk rammer WeBrick’s målrettede boligannonce mellem 2.500-11.000 potentielle købere, der klikker sig ind på boligannoncen.

“Samarbejdet viser, at Min Bolighandel er omstillingsparat og griber de nye digitale muligheder, som WeBrick tilbyder”, udtaler Simon Christensen, Direktør i mæglerkæden Min Bolighandel.

Et tredje produkt, WeBrick tilbyder de 21 mæglerbutikker, med det nye mæglersamarbejde, er et ’one-stop-shop’ produktkatalog. Produktkataloget følger boligsælgeren og køberen hele vejen. Fra den første tanke om en bolighandel opstår til de obligatoriske og frivillige dele af handelsprocessen fra byggesagkyndig, forsikring, boligadvokat osv. Og til bagefter, hvor der skal flyttes, renoveres, købes nyt køkken og energirenoveres m.v. “Derved opnår mæglerne to væsentlige resultater. Det ene er øget opmærksomhed for den samme bolig. Det andet er et hurtigere salg samt tilfredse boligkunder, der føler sig taget ved hånden fra tanke til de har enten solgt eller købt en bolig”, forklarer Louise Gertz, Direktør i WeBrick A/S.